2011. július 6., szerda

Komplett hálószoba szinte új!

Komplett hálószoba szinte új!:
Helló,
Én vagyok eladási itt az én egész szoba.
Én körülbelül fél évig, és csak 8-10 alkalommal használt.
Mivel költöztem barátom, nem kell többé.
Mint mondtam szinte új.
Emellett a matracok, hogy egy kicsit idősebb.

A kabinet 2,25 m széles 2,25 m magas és 0,60 m mély.
Közepén az alsó három fiókos
Minden szekrény szakasz táblák és egy Gadrobenstange látni a képeken.
Ez két éjjeli szekrény méretű 0,50 m x 0,38 m x 0,38 m
Az ágy körülbelül 1,85 m széles 2,05 m hosszú és 0,40 méter magas.
Ez a két léc, két matrac és két matrac kiterjed.
Mint mondtam mindent, kivéve a matrac viszonylag új.
A hálószoba már lebontották, és most várja az új tulajdonos, száraz és meleg a garázsban.
Szállítás nem probléma egy kombi.
Szóval ez volt, és amikor a kérdések csak a hívást.
A mosógép és futott nyolcszor egy kanapé alvó funkció, azt kell eladni még több
Ár: 199 Ft