2011. június 5., vasárnap

Vízágy, 160 x 200

Vízágy, 160 x 200:
Én vagyok én eladási vízágy (védett nehéz), mérési 160 x 200.

Szeretnénk rendezni, és akkor nem fér sajnos a mi hálószobában.

Ez 1 éves, eredeti ár 600 €.

Az ágy 2 fűtési rendszerek, a matrac, és fedő adnék egy krém színű lepedő (extra víz használatával).

Ha szükséges, építek az ágyból már. A tervezés nagyon egyszerű, és az ágy úgy van beállítva, fél órán belül.

Is tart körülbelül 600 liter vizet.

A víz ágy nehéz nyugodt, így nincs net egy lengő helyen. Két különböző kamarák, így bárki hazudni maguknak. Első alkalommal vevő egy vízágy, boldog vagyok, hogy segítséget :-)

Ezen kívül, én is 2x Condtion, amely tiszta helyezni a vízbe - a melyet én adok neked :-)

ha bármilyen kérdésed kapcsolatba léphet velem könnyen.

Üdvözlettel
Ár: 250 Ft