2011. április 23., szombat

Szekrény PAX "sorozatú IKEA - mint az új!

Szekrény PAX "sorozatú IKEA - mint az új!
Én vagyok én eladási szinte új szekrény az IKEA "PAX" sorozat annak érdekében, hogy felvonulást!
A szekrény nagyon praktikus, és az IKEA moduláris és bővíthető bármilyen cserélhető!

A kabinet vette 1,5 évvel ezelőtt, de alig használt, mert én voltam otthon szinte soha nem szakmai okok miatt! Már semmi nem utal használja!

Méretek:
Szélesség: 2,0 m
Mélység: 0,50 m
Magasság: 2,36 m

Megvan Aztán össze az alábbiak szerint:

1. Element:
50 'szélesség, egy alsó fiók, egy polc felett, és a ruhák rúd, ami valamivel magasabb a csatlakoztatott hosszú dolgokat, mint ruhák, öltönyök, stb, hogy nem kell olyan gyakran!
2. Element:
50 'széles, négy fiókos alatt, négy polccal fel
3. Element:
100 széles, a felső polcon, köztük egy ruhát rúd ingek, stb, beleértve a küldő neked egy kiterjesztését Hosenvorrichting, amelyen minden rendezve jól hangolt nadrág is lefagy hátulján és alján egy fiókot (de persze ez idő körül!).
Zárt a szekrényben két zsidó 1m széles, nehéz matt üveg / alumínium ajtók.
Ez a szekrény amint bármikor lehet változtatni, és bővíteni! Az IKEA minden igényeit és elképzeléseit elérhető!

Bármilyen kérdése? - Jelentse! :)
Ár: 650 Ft
0171-3484074